کتاب گام به گام با مودل برای مدیران و مدرسان منتشر شد

آموزش آنلاین و از راه دور، یادگیری برنامه ریزی شده‌ای است که در آن معمولاً یادگیری و آموزش در محیط‌های جدا از هم صورت می‌گیرند و به همین خاطر آموزش آنلاین به فناوری‌های ارتباطی برای طراحی و برنا‌مه‌ریزی آموزش نیازمند است.

تعامل در سامانه یادگیری الکترونیکی باید شامل ارتباط دو طرفه‌ی مدرس و یاد گیرنده باشد. با استفاده از مودل این امکان برای مدرس و یادگیرنده فراهم می‌شود تا بتوانند در یک محیط الکترونیکی و با استفاده از اینترنت با یکدیگر در ارتباط باشند و فراگیران بتوانند بدون حضور فیزیکی در کلاس از مطالب آموزشی استفاده کنند.

دلیل تالیف این کتاب، آموزش مودل به افرادی است که می خواهند سامانه آموزش آنلاین بصورت شخصی یا سازمانی راه اندازی نمایند. این کتاب با زبانی ساده، تصویری و رنگی، از راه اندازی نرم افزار مودل تا مدیریت و برگزاری دوره های آموزشی الکترونیکی را آموزش می دهد.

این کتاب در زمان تالیف بر اساس آخرین نسخه مودل (3.7) نگاشته شده است و آموزش‌های مقدماتی در مودل را شامل می‌شود.

کتاب «گام به گام با مودل فارسی برای مدیران و مدرسان» دارای 4 فصل است. فصل اول کتاب با عنوان «مودل چیست؟» به معرفی مودل به عنوان یک نرم افزار متن باز (open source) میپردازد.

در فصل دوم نحوه نصب و راه‌اندازی  نرم افزار آموزش الکترونیکی مودل به صورت گام به گام توضیح داده شده است.

فصل سوم به تنظیمات مدیریتی اختصاص دارد که این تظیمات آموزش داده شده اند.

فصل چهارم که بیشترین حجم کتاب را در برگرفته است، آموزش مودل برای مدرسان است. تمامی مراحل ایجاد، ویراش و حذف درس و دوره آموزشی، گروهها و مجموعه های آموزشی گام به گام  با تصویر آموزش داده شده است. همچنین افزودن منابع درسی و نیز فعالیت ها شامل تکالیف کلاسی و آزمون، کارنامه نمرات و تهیه گزارش توضیح داده شده است.

کتاب « گام به گام با مودل فارسی برای مدیران و مدرسان » مصور، در 246 صفحه تالیف محمدهرندی پور و مهسا فردحسینی، از سوی انتشارات پیام حنان در تیرماه 1398 منتشر شده است.

هزینه کتاب به همراه هزینه ارسال توسط پست پیشتاز: 85 هزار تومان

مطالب مرتبط

آموزشگاه مودل، مرکز یادگیری جامعه جهانی مودل، دوره‌هایی که در حال حاضر در Learn Moodle وجود دارند را در پایان آوریل ۲۰۲۲ به پلتفرم آموزشگاه مودل منتقل کرد.آموزشگاه مودل، مرکز یادگیری جامعه جهانی مودل، دوره‌هایی که در حال حاضر در Learn Moodle وجود دارند را در پایان آوریل ۲۰۲۲ به پلتفرم آموزشگاه مودل منتقل کرد.

صفحه ورود به سیستم مدیریت آموزشی مودل ۴ شامل یک ظاهر طراحی شدهٔ بهبود یافته و یک تصویر پس زمینه اختیاری است.صفحه ورود به سیستم مدیریت آموزشی مودل ۴ شامل یک ظاهر طراحی شدهٔ بهبود یافته و یک تصویر پس زمینه اختیاری است.صفحه ورود به سیستم مدیریت آموزشی مودل ۴ شامل یک ظاهر طراحی شدهٔ بهبود یافته و یک تصویر پس زمینه اختیاری است.صفحه ورود به سیستم مدیریت آموزشی مودل ۴ شامل یک ظاهر طراحی شدهٔ بهبود یافته و یک تصویر پس زمینه اختیاری است.

پنجره ملی خدمات دولت، درگاهی متمرکز برای ورود کاربران به بسترهای مختلف است.

با استفاده از پنجره ملی خدمات دولت، کاربران شما می توانند، به جای ورود مستقیم به مودل، از قابلیت ورود پنجره خدمات دولت استفاده کنند.

با فعال سازی این قابلیت، کاربران می توانند با وارد کردن شماره تلفن همراه خود در پنجره خدمات دولت، وارد محیط مودل شوند.

در صورت فعال شدن قابلیت ورود با درگاه ملی، گزینه ای در صفحه ورود با نام دلخواه شما فعال میشود.

کاربران با کلیک بر روی گزینه فعال شده، به آدرس https://sso.my.gov.ir/login منتقل میشوند و می توانند با اطلاعات ثبت شده در درگاه ملی، وارد سیستم شوند.

برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید:

91002922 – 021

09122162541

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *